UČENJE KROZ ISTRAŽIVANJE IZVAN VRTIĆA
Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine Broj rešenja: 1022
Elektronski:
Da
Organizator programa:
Predškolska ustanova – dečji vrtić „Maštolend”, Radnička 18, Novi Sad
Osoba za kontakt:
Dušanka Mudrinić, Resavska 4, Novi Sad, 0641124927, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Autori:
Dušanka Mudrinić, pedagog, PU dečji vrtić „Maštolend“, Novi Sad
Realizatori:
Dušanka Mudrinić, pedagog, PU „Maštolend”, Novi Sad; Ljubica Vinaji, pedagog, PU „Maštolend“, Novi Sad; Dunja Tasevski, vaspitač, PU „Maštolend”, Novi Sad; Slađana Lalošević, vaspitač PU „Maštolend”, Novi Sad; Ivan Sakan, vaspitač, PU „Maštolend”, Novi Sad
Oblast:
P3
Kompetencija:
K3
Opšti ciljevi:
Osnaživanje vaspitača i stručnih saradnika u realizaciji vaspitno- obrazovnih aktivnosti izvan vrtića i korišćenje resursa u prirodi i lokalnoj zajednici za realizaciju programskih ciljeva.
Specifični ciljevi:
Bogaćenje saznanja vaspitača i stručnih saradnika o učenju izvan vrtića i mogućnostima korišćenja resursa iz prirodnog i kulturnog okruženja. Prepoznavanje značaja neposrednog kontakta sa autentičnim izvorima saznanja za dečji razvoj i napredovanje. Jačanje kompetencija vaspitača i stručnih saradnika za planiranje, organizaciju i proširivanje izbora resursa u lokalnoj zajednici i kreiranje prilika za učenje u „životnom okruženju”. Razvijanje kompetencija vaspitača i stručnih saradnika za uključivanje roditelja kao partnera u realizaciji vaspitno- obrazovnih aktivnosti izvan vrtića. Jačanje kompetencija profesinalaca za saradnju sa partnerskim organizacijama i ekspertima iz lokalne zajednice.
Ciljna grupa:
vaspitač u predškolskoj ustanovi
stručni saradnik u predškolskoj ustanovi
saradnik (pedagoški asistent i pomoćni nastavnik)
Teme programa:
Teorijska polazišta programa. Holistički pristup učenju kroz istraživačke aktivnosti izvan vrtića. Strategije učenja i mogućnosti korišćenja resursa iz prirodnog i kulturnog okruženja. Različiti prirodni, kulturno istorijski i socijalni ambijenti kao specifična sredina za učenje i izvođenje istraživačkih aktivnosti dece. Metode i oblici rada prilikom realizacije vaspitno -obrazovnih aktivnosti izvan vrtića. Kreiranje scenarija za izvođenje vaspitno-obrazovnih aktivnosti izvan vrtića u okviru projektnog učenja. Realizacija istraživačkih aktivnosti dece izvan vrtića i refleksija.
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
3 nedelje (16 sati); 16 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)
Jezik:
Hrvatski
Ostali jezik:
Srpski
Elektronski:
Da
Cena:
2.500,00 dinara po polazniku