Razvijanje sposobnosti za asertivnu komunikaciju u funkciji sazrevanja ličnosti učenika/deteta

Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine   Broj rešenja: 1029

Elektronski:

Da

Organizator programa:

OMC „Katedra“, Novi Sad

Osoba za kontakt:

Žolt Konja, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., 062 256 128

Autori:

Daniela Nećak, diplomirani psiholog, stručni saradnik u školi ETŠ „Mihajlo Pupin”-Novi Sad; Ana Lojaničić-Feher, pedagog, ETŠ „Mihajlo Pupin” – Novi Sad; Žolt Konja, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin” – Novi Sad

Realizatori:

Daniela Nećak, diplomirani psiholog, stručni saradnik u školi ETŠ „Mihajlo Pupin”Novi Sad; Ana Lojaničić-Feher, pedagog, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad; Žolt Konja, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad; Višnja Isidora Divild Žeželj, pedagog, Centar za obrazovanje i konsalting Pepsiland, Petrovaradin; Tanja Kalinić, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin”Novi Sad; Karolj Kiralj, nastavnik, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad

Oblast:

P4

Kompetencija:

K3

Opšti ciljevi:

Razvijanje samopouzdanja u funkciji razvoja ličnosti učenika , razvijanje profesionalnih kompetencija nastavnika za prevazilaženje stresnih i konfliktnih situacija, razvijanje asertivnih komunikacijskih veština i tehnika za efikasno reagovanje u različitim profesionalnim i životnim izazovima, razvoj sposobnosti nastavnika i učenika za boljom komunikacijom, razvoj nastavničkih veština primenom tehnika koje doprinose podizanju moralnih i vrednosnih stavova učenika.

Specifični ciljevi:

Podsticanje razvoja ličnosti učenika, razvijanje tolerancije na svaku vrstu različitosti, podsticanje razvoja moralnih vrednosti i negovanje humanih vrednosti, razvijanje samopouzdanja, efikasno reagovanje u stresnim situacijama, konstruktivno rešavanje konflikata, razvijanje asertivnih komunikacijskih veština. Definisanje osnovnih pojmova. Mogućnosti primene i indikaciona područja. Etička pitanja za određenje asertivnosi. Razumevanje razlika između različitih oblika interpersonalnog ponašanja. Identifikovovanje problem područja – rešavanje situacija. Podizanje motivacije nastavnika i učenika za primenom asertivnog ponašanja. Podupiranje promena i razumevanje procesa promene ponašanja. Koncepti prava i obaveza u školi.

Ciljna grupa:

nastavnik razredne nastave
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola
nastavnik predmetne nastave – gimnazija
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola
nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola
nastavnik u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju
nastavnik u školi za obrazovanje odraslih
nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke
baletske
likovne)
nastavnik izbornih i fakultativnih predmeta
vaspitač u predškolskoj ustanovi
nastavnik opšteobrazovnih predmeta u srednjoj umetničkoj školi
vaspitač u domu učenika
stručni saradnik u školi

Teme programa:

Razvoj i odlike zrele ličnosti, pojam stresa i prevazilaženje stresa, konflikti i njihovo konstruktivno rešavanje, razvoja asertivnih komunikacijskih veština.

Broj učesnika:

30

Trajanje programa:

3 nedelje (24 sati); 24 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)

Jezik:

Mađarski

Ostali jezik:

Srpski

Elektronski:

Da

Cena:

2.500,00 dinara po polazniku