Razvijanje sposobnosti za asertivnu komunikaciju u funkciji sazrevanja ličnosti učenika/deteta
Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine Broj rešenja: 1029
Elektronski:
Da
Organizator programa:
OMC „Katedra“, Novi Sad
Osoba za kontakt:
Žolt Konja, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli., 062 256 128
Autori:
Daniela Nećak, diplomirani psiholog, stručni saradnik u školi ETŠ „Mihajlo Pupin”-Novi Sad; Ana Lojaničić-Feher, pedagog, ETŠ „Mihajlo Pupin” – Novi Sad; Žolt Konja, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin” – Novi Sad
Realizatori:
Daniela Nećak, diplomirani psiholog, stručni saradnik u školi ETŠ „Mihajlo Pupin”Novi Sad; Ana Lojaničić-Feher, pedagog, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad; Žolt Konja, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad; Višnja Isidora Divild Žeželj, pedagog, Centar za obrazovanje i konsalting Pepsiland, Petrovaradin; Tanja Kalinić, pomoćnik direktora, ETŠ „Mihajlo Pupin”Novi Sad; Karolj Kiralj, nastavnik, ETŠ „Mihajlo Pupin” Novi Sad
Oblast:
P4
Kompetencija:
K3
Opšti ciljevi:
Razvijanje samopouzdanja u funkciji razvoja ličnosti učenika , razvijanje profesionalnih kompetencija nastavnika za prevazilaženje stresnih i konfliktnih situacija, razvijanje asertivnih komunikacijskih veština i tehnika za efikasno reagovanje u različitim profesionalnim i životnim izazovima, razvoj sposobnosti nastavnika i učenika za boljom komunikacijom, razvoj nastavničkih veština primenom tehnika koje doprinose podizanju moralnih i vrednosnih stavova učenika.
Specifični ciljevi:
Podsticanje razvoja ličnosti učenika, razvijanje tolerancije na svaku vrstu različitosti, podsticanje razvoja moralnih vrednosti i negovanje humanih vrednosti, razvijanje samopouzdanja, efikasno reagovanje u stresnim situacijama, konstruktivno rešavanje konflikata, razvijanje asertivnih komunikacijskih veština. Definisanje osnovnih pojmova. Mogućnosti primene i indikaciona područja. Etička pitanja za određenje asertivnosi. Razumevanje razlika između različitih oblika interpersonalnog ponašanja. Identifikovovanje problem područja – rešavanje situacija. Podizanje motivacije nastavnika i učenika za primenom asertivnog ponašanja. Podupiranje promena i razumevanje procesa promene ponašanja. Koncepti prava i obaveza u školi.
Ciljna grupa:
nastavnik razredne nastave
nastavnik predmetne nastave – osnovna škola
nastavnik predmetne nastave – gimnazija
nastavnik opšteobrazovnih predmeta – srednja stručna škola
nastavnik stručnih predmeta – srednja stručna škola
nastavnik u školi za obrazovanje učenika sa smetnjama u razvoju
nastavnik u školi za obrazovanje odraslih
nastavnik stručnog predmeta u osnovnoj/srednjoj umetničkoj školi (muzičke
baletske
likovne)
nastavnik izbornih i fakultativnih predmeta
vaspitač u predškolskoj ustanovi
nastavnik opšteobrazovnih predmeta u srednjoj umetničkoj školi
vaspitač u domu učenika
stručni saradnik u školi
Teme programa:
Razvoj i odlike zrele ličnosti, pojam stresa i prevazilaženje stresa, konflikti i njihovo konstruktivno rešavanje, razvoja asertivnih komunikacijskih veština.
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
3 nedelje (24 sati); 24 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)
Jezik:
Mađarski
Ostali jezik:
Srpski
Elektronski:
Da
Cena:
2.500,00 dinara po polazniku