RAZVIJANJE KOMPETENCIJA UČITELJA I VASPITAČA U OBLASTI FORMIRANJA POČETNIH MATEMATIČKIH POJMOVA
Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine Broj rešenja: 1047
Elektronski:
Ne
Organizator programa:
Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku 24000 Subotica, Štrosmajerova 11
Osoba za kontakt:
Valerija Pinter Krekić, Štrosmajerova 11, 24000 Subotica, 024/624-444, 062-1-875-785 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
Autori:
prof. dr Valerija Pinter Krekić, vanredni profesor didaktičko-metodičkih nauka (metodika nastave matematike), Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet u Subotici; prof. dr Marta Takač, redovni profesor, matematičke nauke , Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; mr Elvira Kovač, asistent za metodiku nastave matematike, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; ma Agneš Baganj, asistent za pedagoške nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica
Realizatori:
prof. dr Valerija Pinter Krekić, vanredni profesor didaktičko-metodičkih nauka (metodika nastave matematike), Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet u Subotici; prof. dr Marta Takač, redovni profesor, matematičke nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; mr Elvira Kovač, asistent za metodiku nastave matematike, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; ma Agneš Baganj, asistent za pedagoške nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica
Oblast:
P3
Kompetencija:
K1
Opšti ciljevi:
Povećanje stručnih kompetencija nastavnika razredne nastave i vaspitača u predškolskoj ustanovi.
Specifični ciljevi:
Stručno usavršavanje pruža pregled o inovativnim pedagoškim, didaktičko-metodičkim rešenjima koja se primenjuju u početnoj nastavi matematike. U centar pažnje polaznika stavlja se osnovna znanja iz matematičkog modelovanja primenjivog u razrednoj nastavi matematike, odnosno praktična priprema za uspešno modelovanje i rešavanje tekstualno problemskih zadataka. Zatim imamo za cilj kultivisanje dečje igre u funkciji razvijanja početnih matematičkih pojmova i korišćenje modela didaktičkih igara u vaspitno-obrazovnom radu na razvijanju početnih matematičkih pojmova. Za seminar smo birali vežbe sa radionica koje su predavači i studenti sa učiteljskog fakulteta osmislili i sa velikim uspehom ih primenjivali.
Ciljna grupa:
Nastavnik razredne nastave
vaspitač u predškolskoj ustanovi
Teme programa:
Matematičko modelovanje i rešavanje tekstualno-problemskih zadataka u nižim razredima osnovne škole, Karakteristični zadaci i rešenja sa takmičenja, Diferencijalni rad u grupama na času matematike, Matematička radionica bazirana na igrama
Broj učesnika:
30
Trajanje programa:
8 sati; 8 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)
Jezik:
Mađarski
Ostali jezik:
Elektronski:
Ne
Cena:
2.000,00 dinara po polazniku