RAZVIJANJE KOMPETENCIJA UČITELJA I VASPITAČA U OBLASTI FORMIRANJA POČETNIH MATEMATIČKIH POJMOVA

Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine   Broj rešenja: 1047

Elektronski:

Ne

Organizator programa:

Univerzitet u Novom Sadu Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku 24000 Subotica, Štrosmajerova 11

Osoba za kontakt:

Valerija Pinter Krekić, Štrosmajerova 11, 24000 Subotica, 024/624-444, 062-1-875-785 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Autori:

prof. dr Valerija Pinter Krekić, vanredni profesor didaktičko-metodičkih nauka (metodika nastave matematike), Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet u Subotici; prof. dr Marta Takač, redovni profesor, matematičke nauke , Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; mr Elvira Kovač, asistent za metodiku nastave matematike, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; ma Agneš Baganj, asistent za pedagoške nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica

Realizatori:

prof. dr Valerija Pinter Krekić, vanredni profesor didaktičko-metodičkih nauka (metodika nastave matematike), Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet u Subotici; prof. dr Marta Takač, redovni profesor, matematičke nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; mr Elvira Kovač, asistent za metodiku nastave matematike, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica; ma Agneš Baganj, asistent za pedagoške nauke, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Subotica

Oblast:

P3

Kompetencija:

K1

Opšti ciljevi:

Povećanje stručnih kompetencija nastavnika razredne nastave i vaspitača u predškolskoj ustanovi.

Specifični ciljevi:

Stručno usavršavanje pruža pregled o inovativnim pedagoškim, didaktičko-metodičkim rešenjima koja se primenjuju u početnoj nastavi matematike. U centar pažnje polaznika stavlja se osnovna znanja iz matematičkog modelovanja primenjivog u razrednoj nastavi matematike, odnosno praktična priprema za uspešno modelovanje i rešavanje tekstualno problemskih zadataka. Zatim imamo za cilj kultivisanje dečje igre u funkciji razvijanja početnih matematičkih pojmova i korišćenje modela didaktičkih igara u vaspitno-obrazovnom radu na razvijanju početnih matematičkih pojmova. Za seminar smo birali vežbe sa radionica koje su predavači i studenti sa učiteljskog fakulteta osmislili i sa velikim uspehom ih primenjivali.

Ciljna grupa:

Nastavnik razredne nastave
vaspitač u predškolskoj ustanovi

Teme programa:

Matematičko modelovanje i rešavanje tekstualno-problemskih zadataka u nižim razredima osnovne škole, Karakteristični zadaci i rešenja sa takmičenja, Diferencijalni rad u grupama na času matematike, Matematička radionica bazirana na igrama

Broj učesnika:

30

Trajanje programa:

8 sati; 8 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)

Jezik:

Mađarski

Ostali jezik:

Elektronski:

Ne

Cena:

2.000,00 dinara po polazniku