Podsticajna sredina za igru, učenje i razvoj dece – obuka kroz primer kvalitetne prakse u predškolskoj ustanovi koja primenjuje holistički pristup vaspitanju i obrazovanju dece

Program je odobrio pedagoški zavod Vojvodine   Broj rešenja: 1085

Elektronski:

Ne

Organizator programa:

Predškolska ustanova „Radost“, Novi Banovci

Osoba za kontakt:

Spomenka Divljan, Crnogorska 33, Nova Pazova, 0653229588, Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Autori:

Spomenka Divljan, stručni saradnik, prof.pedagogije i psihologije, PU “Radost“, Novi Banovci; Snežana Vučak, vaspitač, PU “ Radost“, Novi Banovci; Duška Jekić, : med.sestra-vaspitač, PU “ Radost“, Novi Banovci

Realizatori:

Snežana Vučak, vaspitač, PU“ Radost“, Novi Banovci, Duška Jekić, : med.sestra-vaspitač, PU“ Radost“, Novi Banovci, Mirjana Rastović, dipl.defektolog-logoped, stručni saradnik logoped, PU“Radost“, Novi Banovci, Tanja Mirčetić, vaspitač, PU“ Radost“, Novi Banovci, Sanja Riđošić, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Nataša Vukin, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Jelena Radaković, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Milena Oreščanin, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci Tatjana Melezović, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Snežana Klajić, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Bojana Cvetinović, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Jelena Pekić, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci ,Zorica Zeković, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Jana Domonji, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Marina Nikolić, med.sestra-vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Dragana Margetić, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci, Danijela Đurić, vaspitač, PU“Radost“, Novi Banovci

Oblast:

P2

Kompetencija:

K3

Opšti ciljevi:

Jačanje profesionalnih kompetencija za primenu holističkog pristupa vaspitanju i obrazovanju i unapređivanje prakse usmerene na dete

Specifični ciljevi:

Učesnici će putem analize prakse unaprediti veštine u: -primeni integrisanog i projektnog učenja; dokumentovanja, praćenja dečjeg razvoja i napredovanja i planiranja VOR u kontekstu prakse usmerene na dete; pisanje akcionog plana za unapređivanje rada ustanove Učesnici obuke će imati bolje razumevanje o: značaju perspektive deteta kao polazišta planiranja i organizovanja vaspitnih i obrazovnih aktivnosti; sredini za učenje kao trećem vaspitaču; važnosti primene kreativnih, nestruktuiranih i prirodnih materijala za igru

Ciljna grupa:

Vaspitač u predškolskoj ustanovi
medicinska sestra – vaspitač
stručni saradnik u predškolskoj ustanovi
saradnik (pedagoški asistent i pomoćni nastavnik)

Teme programa:

  1. 1. Predstavljanje linije razvoja ustanove- od izazova do kvaliteta 2. Upoznavanje konteksta- sredina za učenje kao treći vaspitač 3. Praćenje i analiza ugledne aktivnosti 4. Analiza načina dokumentovanja i dokumentacije 5. Planiranje vaspitno-obrazovnog rada- planiranje po centrima interesovanja i projektno učenje 6. Didaktički materijal za igru i učenje- prikaz i izrada 7. Horizontalno učenje kao put profesionalnog razvoja 8. Evaluacija za učesnike i planovi za dalje

Broj učesnika:

20

Trajanje programa:

1 dan (8 sati); 8 bodova dana (ukupno vreme rada: min.)

Jezik:

Slovački

Ostali jezik:

Srpski

Elektronski:

Ne

Cena:

Cena obuke je 1500 dinara po učesniku. U cenu su uračunati: kopirani komplet materijala za svakog učesnika, radni materijal, dnevnica za realizatore, osveženje tokom obuke